بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه می تواند آب جوش شیرین می نوشند؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه می تواند آب جوش شیرین می نوشندمنحصر به کاربران نارسایی مزمن کلیوی می تواند آب جوش شیرین می نوشند؟ با پیشرفت نوشابه، بیشتر و بیشتر مردم دوست به نوشیدن نوشابه. اروپا و ایالات متحده را تعیین خواهد کرد آب گازدار طبیعی آب از سلامت، به نام "آب طلایی"، "آب شریف" است، "آب کبد،" برای دیابت، نقرس، ناشی از اسید بیش از حد اوریک، افزایش اسیدیته، یبوست، بی اشتهایی، بوی ناخوشایند دهان و سایر علایم یک اثر خاص درمانی. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه می تواند آب گازدار بنوشید؟

سودا است یک محلول آبی از بی کربنات سدیم، دارای pH مورد نظر. اما این بدان معنا منحصر به کاربران نارسایی مزمن کلیوی می تواند آب جوش شیرین مصرف نکنید، موسسه ملی بهداشت مطالعه نشان داد که نوشیدن بیش از دو فنجان نوشابه در روز است به احتمال زیاد از بیماری کلیوی رنج می برند. و در حال حاضر در بازار سودا حاوی مقدار زیادی از مواد افزودنی شیرینی و مواد نگهدارنده، به نوشیدن مقدار زیادی بد است. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، کلیه خود اختلال عملکرد کلیوی کاهش یافته است. در این مورد، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به بیماران کلیوی باید به شدت مصرف نوشابه محدود.

1. سدیم

سودا حاوی مقدار زیادی از سدیم می باشد. عملکرد کلیه است سوخت و ساز بدن قوی به عنوان آسیب کلیوی، ممکن است آب و سدیم نه از بدن، و در نتیجه تاخیر سدیم و سدیم احتباس ناشی از این علت اصلی نارسایی مزمن کلیه و فشار خون بالا.

2. فسفر

بیماران مزمن نارسایی کلیوی می تواند فسفر نمی خلاص شدن از شر، آن را به هیپرفسفاتمی هیپرفسفاتمی باعث می توانید انواع بیماری ها، اختلالات متابولیک، مانند کلسیم، ویتامین D اختلالات، پرکاری تیروئید، بیماری های جدی قلبی و عروقی کلیوی شود. بنابراین، در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید به شدت محدود کردن مصرف نوشابه، اجتناب از غذاهای مصرف بالایی از فسفر است.

در نتیجه، در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، بهتر است به نوشیدن سودا، علاوه بر این، باید از مصرف قهوه و چای را محدود کند.





:: برچسب‌ها: تغذیه,نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: